wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Christmas and Happy Birthday Tommo!

Wesołych Świąt! :)





Ho, ho, ho! Tu Świąteczna Pickle :3 Nie jestem dobra w składaniu życzeń, ale co mi tam xD

Więc życzę wam wesołych Świąt, spełnienia marzeń, spotkania idoli, dużo bananów na mordkach, i wszystkiego co najlepsze! :D

Moja ulubiona nutka na Święta, chyba każdy zna ;)






Ale dzisiaj jeszcze są urodziny Lou! To już 22 :')


Wszystkiego naj!

Louis, ja ci życzę wszystkiego najlepszego, żebyś zawsze był taki uśmiechnięty, żebyś zawsze był taki energiczny, zabawny, żeby dobrze ci się powodziło z Eleanor, i żebyś nigdy nie był dorosły! Bo ty jesteś Forever Young :3 Kocham cię bardzo mocno :)

Tłumaczenie/translate:

Louis, I wish you all the best, you will always be a smiling, you will always be happy, funny, I wish you a lot of love with Eleanor, and you never was an adult! Because you're Forever Young :3 I love you so much :)

(znając mnie to będą jakieś błędy, więc nie zwracajcie na to uwagi xD)


#HappyBirthdayLouisFromPoland




Ja dzisiaj zmaiast kolęd będę śpiewała "22" xD




Jeszcze raz dla Tommo wszystkiego naj! A dla was wesołych Świąt!
A, no i możliwe, że jutro napiszę Świątecznego imagina ze wszystkimi, czyli LM i 1D razem *_*
Do jutra! xx

Świąteczna Pickle xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz