wtorek, 19 listopada 2013

Liam

Hej!Więc jestem tu nowa .Nazywam się Natalka i mam 11 lat. JEST TO MÓJ PIERWSZY IMAGIN NA STRONCE .WIĘC MIŁEGO CZYTANIA :)



Przyjaźniłam się z Liamem od przedszkola,zresztą przyjaźnimy się do teraz.Tyle że... ja nie wiem czy to nie jest coś więcej...Ja powoli się w nim zakochuję.Tyle że ja mam 18 lat a On 21.Moi rodzice w życiu by tego nie zaakceptowali.Ale coś oczywiście musi być nie tak , On ma dziewczynę.Rozmyślałam tak idąc do swojego mieszkania .Właśnie przekręcałam kluczyk w drzwiach i weszłam do cieplutkiego mieszkanka.Mimo swojego młodego wieku pracuję w szkole tańca,tańczę także u One Direction.Ding!Dong! Usłyszałam i podeszłam do drzwi
-Miałaś na mnie poczekać! -Wykrzyknął ze śmiechem Liam
-Ojej-powiedziałam naprawdę o tym zapomniałam
-Ej nic się nie stało-powiedział chyba myślał że jestem smutna
-Czy Ty myślisz że jestem smutna?
-A jesteś??
-Debil z Ciebie wiesz?
Dryń,Dryń !!
-Halo?O kurczę
 zapomniałem!Już lecę! Ti przepraszam ale Danielle czeka na mnie w kinie!
-Nie nic się nie stało-powiedziałam
-To ja lecę ! _krzyknął i dał mi  buziaka w policzek
Tak przecież wcale nic się nie stało!Tak bardzo chciałabym być na miejscu Danielle ...
Poszłam do salonu i zaczęłam czytać książkę.Była już 20 więc poszłam położyć się spać .
Usłyszałam walenie do drzwi spojrzałam na zegarek co ktoś chce ode mnie o 2 w nocy!?
W drzwiach  zobaczyłam mega pijanego Liama.
-Ti Danielle,Danielle ona ze mną zerwała
-Liam spokojnie wejdź-wpuściłam go
-Chodź połóż się -powiedziałam przytulając go
-Ale położysz się ze mną?
-Tak-uśmiechnęłam się
Położyliśmy się u mnie,delikatnie mnie objął i obydwoje odpłynęliśmy  w krainę snów .
Obudziłam się jak się okazało po dziewiątej i poczułam słodki zapaszek.
-Liam nie musiałeś...-powiedziałam wchodząc do kuchni
-Ale chciałem-powiedział delikatnie
Stanęłam przy blacie chcąc nalać sobie soku ,poczułam ręce na mojej talii. Nagle Liam odwrócił mnie do siebie
-Kocham Cię TI tak bardzo Cię kocham...-powiedział i delikatnie a zarazem z namiętnością wpił się w moje usta.

3 komentarze: