niedziela, 17 listopada 2013

Roźdzał 2-kłopoty Mrs.Styles

-Proszę pani, proszę pani, jesteśmy już na miejscu
Otworzyłam oczy i zobaczyłam przed sobą stewardesse
-Jesteśmy już na miejscu proszę pani
-Ojejku, przepraszam nawet nie wiem kiedy usnęłam
-Nic się nie stało, każdemu może się zdarzyć
-A jak teraz dojść do terminalu A?
-Po wejściu na lotnisko trzeba skręcić w prawo i zjechać schodami na dół
-Dziękuję i jeszcze raz przepraszam
-Proszę, naprawdę nic się nie stało
Kiedy wyszłam z samolotu na dworze było ciemno, zimno a wiatr zarzucał mi włosy na oczy i nic nie widziałam. Kiedy weszłam na lotnisko skręciłam w prawo i zjechałam schodami na dół zgodnie ze wskazówkami stewardessy. Przy taśmie z torbami czekał jakiś facet z tabliczką ''Alex Cruise'' To był facet, który miał mnie zawieźć do mieszkania.
-Dzień dobry, pani Alex Cruise?
-Tak, przepraszam, że musiał pan czekać, ale usnęłam w samolocie
-Nic się nie stało. Jedźmy już
-Dobrze, przepraszam a jak ma pan na imię?
-Nazywam się Tom
Wyszliśmy z lotniska. Pan Tom zaniósł mi torbę do auta i otworzył przede mną drzwi samochodu
Przez całą drogę Tom gadał mi coś o Londynie, o tym jak tu się znalazł i tak dalej, ale ja gonie słuchałam... Byłam, tak zmęczona, że prawie zasnęłam. Do mieszkania przyjechaliśmy po 20 minutach drogi. Tom wręczył mi klucze do mieszkania i swój numer telefonu. Powiedział że kiedy będę coś potrzebowała to mogę do niego zadzwonić. Pożegnałam się i poszłam do mieszkania. Mieszkanie było bardzo ładne. Poszłam do mojego pokoju, który wyglądał tak-http://aranzacje-wnetrza.rob-dom.eu/wp-content/uploads/2011/04/aranzacje-wnetrz-fioletowo-czarna-biala-sypialnia.jpg (Tylko były brązowe panele i czarna pościel :) ), rzuciłam się na łóżko i usnęłam. Kiedy się obudziłam za oknem była bardzo ładna pogoda. W rozczochranych włosach i rozmazanym makijażu poszłam do kuchni (Kuchnia http://www.silvan.pl/zdjecia/prezentacje-kuchni/meble-kuchenne-minima-biale-fronty-mdf-lakierowany.jpg ) i zrobiłam sobie herbate. Przy blacie były dwa krzesła, a 'za' kuchnią był salon(był on cały oszklony, a widokiem był Big Ben. Na środku była biała kanapa, stolik i duży telewizor) Usiadłam na kanapie, włączyłam telewizor i siedziałam tam do 14. Potem zachciało mi się jeść. Zrobiłam naleśniki, zjadłam je i poszłam się rozpakować. Zajęło mi to 4 godziny! O 18 poszłam się umyć, bo byłam zmęczona. Już o 20 poszłam spać. Następnego dnia znów była piękna pogoda. Pół dnia przesiedziałam przed telewizorem, zjadłam obiad, a następne pół dnia siedziałam przed laptopem. Tak mijały dni. Codziennie mój dzień wyglądał tak samo. Nie miałam z kim porozmawiać. Raz na kilka dni rozmawiałam na skype z rodzicami, ale nie miałam żadnych przyjaciół...
1 Sierpień

Po obiedzie poszukałam na internecie gdzie są jakieś fajne imprezy. Znalazłam klub niedaleko od centrum Londynu. Ok. 18.30 zaczęłam się szykować. Ubrałam tą sukienkę-http://img.szafa.pl/ubrania/0/007653328/1318953573/asos-sukienka-z-koronki.jpg i czarne szpilki na platformie. Zadzwoniłam po Taksówkę. Miała być za 15 minut. Ubrałam czarną skórę i zeszłam na dół. Poczekałam chwilę na taksówkę. Przyjechała za 5 minut. Wsiadłam i podałam kierowcy kartkę z adresem klubu. Dojechaliśmy za 20 minut. Zapłaciłam i wyszłam. Klub była naprawdę bardzo fajny :) Siadłam przy barze i napiłam się soku(byłam niepełnoletnia i nie mogłam pić alkoholu :( ) Chwilę później zobaczyłam jakiś dziwnych facetów. Facet w czarnej marynarce przekazał pieniądze facetowi w luźnej czarnej bluzce, a potem gdzieś poszli... Byłam bardzo ciekawa więc zapłaciłam i poszłam za nimi. Zeszliśmy schodami do piwnicy. Stanęłam za ścianą i przysłuchiwałam się ich rozmowie.
-Tak jak się umawialiśmy, 10 gram
-Mogę wam zaufać?
-Najlepszy towar jaki mamy
-Dobra, daj jeszcze jedną działkę.
-Razem masz 20 gram i pamiętaj, że jeżeli się ktoś dowie już po tobie
Wiedziałam, że nie jest tu bezpiecznie. Odwróciłam się i chciałam uciec ale, ktoś mi nie pozwolił... 
___________________________________________________________________________
Przepraszm was, że dopiero teraz napisałam 2 roździał, ale miałam DUŻO nauki :( Mam nadzieję, że wam się podoba
CZYTASZ-KOMENTUJESZ
2 roździały - następny roździał
Jeżeli w tym tygodniu pojawią się 2 komentarze w Piątek lub Sobotę pojawi się następny roździał
+Przepraszm jeżeli pojawiły się jakieś błędy :)
Mrs.Styles

1 komentarz: